مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

بعد از شهادت پسرم، توجه مردم به امر به معروف بیشتر شده؛ اما کافی نیست

بعد از شهادت پسرم، توجه مردم به امر به معروف بیشتر شده؛ اما کافی نیست

مادر شهید علی خلیلی ضمن حضور در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در غرفه رجانیوز حضور یافت.

به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه طی ماه های گذشته و بواسطه شهادت علی خلیلی، موج نسبتا خوبی در جامعه برای احیای این فریضه دینی ایجاد شده، تاکید کرد: تا قبل از شهادت علی با وجود اینکه وی نزدیک به دو سال در بستر بود؛ هنوز این مساله مورد توجه افکار عمومی و خیلی از مسئولان قرار نگرفته بود اما بعد از شهادت پسرم، حساسیت حامعه برای زنده نگه داشتن این فریضه دینی بیشتر شده و البته هنوز فاصله زیادی تا نقطه مطلوب وجود دارد.
مادر شهید امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت آنطور که باید دستگاه های قانونی وساختاری نظام، توانسته اند قدم مهمی در قبال حمایت از آمران به معروف در جامعه بردارند یا خیر؟ گفت:
تحرکات خوبی انجام شده و اخیرا نیز مجلس شورای اسلامی قانونی را در این باره تصویب کرده اما در عین اینکه همه این اقدامات درخور تقدیر و مناسب است نباید از این مساله غفلت کرد که آحاد مردم در سایه حمایت ساختارهای قانونی باید بیش از گذشته به احیای این واجب فراموش شده اقدام کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه برخلاف تصور برخی، امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به مساله حجاب نیست، تاکید کرد که در تمامی ابعاد جامعه و حتی نسبت به مسئولان باید این موضوع فراگیر شود و تلاش شود تا با ترویج فضایل، ریشه زشتی ها و ناهنجاری ها را در جامعه خشک کرد.
مادر شهید خلیلی در پایان ضمن تشکر از رجانیوز، ابراز امیدواری کرد تا در ازای خون فرزندش در این راه مقدس، جامعه به سمت اصلاح و دوری از منکرات بیش از گذشته حرکت کند.