مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

اخبار کوتاه از ستاد احیای شهرستان ها

اخبار کوتاه از ستاد احیای شهرستان ها

فعالیت تیم های تذکر لسانی در استان مازندران ، برگزاری همایش تخصصی آمرین به معروف در فارس همچنین نشست تخصصی شناسایی معروفات و منکرات بیمه ای در اصفهان بخشی از فعالیتهای ستاد احیاء امر به معروف مراکز استانها بوده است.
مازندران:  قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: در سطح استان مازندران با بکار گیری ۳۱۰ نیرو ۲۲ هزار و ۵۳۵ مورد تذکر لسانی انجام شد. وی که در نشست اعضای شورای ستاد احیا که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: تمامی دستگاه‌ها نسبت به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و تقویت و حمایت آن با هماهنگی ستاد احیا امر به معروف تلاش وافر دارند. همچنین در نشست دبیر و مسئوولین ستاد احیاء مازندران با اعضای ستاد شهرستان جویبار ، عملکرد این ستاد در نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات، سازمانها، نهادها، دانشگاهها  همچنین گسترش فرهنگ تذکر زبانی ، اجرا  کردن آئین نامه ها و دستورالعمل ها، برگزاری همایش ها و گردهمایی ها مورد ارزیابی قرار گرفت

اصفهان: برگزاری  همایش تخصصی معروفات و منکرات بیمه ای در اصفهان
دومین جلسه سالیانه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر بیمه های استان اصفهان جهت بررسی تخصصی معروفات و منکرات ادارات بیمه با حضور معاون ادارات و سازمانهای ستاد احیاء و دبیران در ستاد احیاء شهرستان برگزار شد.پس از هم اندیشی و ارائه نظرات و پیشنهادات؛ طبق برنامه های مصوب سال در معاونت ادارات و سازمانهای این ستاد، شرح وظایف ومعروفات و منکرات اختصاصی این دستگاه تعریف و برای اجرا ، به اداره بیمه تحویل داده شد.

فارس :
برگزاری همایش آمرین به معروف
چهارمین همایش”آمرین ” با هدف سازماندهی جهت آموزش صحیح آمرین به معروف و ناهیان منکر به همت ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر استان فارس در تالار عترت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار شد. حجت‌الاسلام حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز، در این همایش گفت : امر به‌ معروف و نهی از منکر یک واجب عینی است و این مسئله به تواتر در آیات و احادیث آمده ‌و امروزه با توجه به جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمن احیای آن ضروری است. سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر فارس نیز در این همایش ‌ بابیان اینکه وظیفه آمرین ترویج، تبلیغ و تشویق افراد در جامعه به احیای این فریضه است، افزود: این همایش به‌منظور سازمان‌دهی و آموزش داوطلبان همکاری با ستاد احیا برگزار شده است.