مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ستاد کنونی امر به معروف منحل و با اعضایی جوان‌تر دوباره تأسیس شود.

ستاد کنونی امر به معروف منحل و با اعضایی جوان‌تر دوباره تأسیس شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس با تأکید بر حمایت دولت از الگوی توسعه خانواده به انتقاد از استخراج و تولید نفت خام در کشور پرداخت و گفت: تا کی شاهد باشیم درآمد این حوزه بین ۲۰ درصد از مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که کارگران فصلی ساختمان، پیرمردان و پیرزنان بی‌سرپرست، خریداران سماورشکسته‌ها، واکسی‌ها، گلفروش‌های سر چهارراه‌ها که صاحبان اصلی بیت‌‌المال هستند نادیده گرفته می‌شوند.

رحماندوست با درخواست از نمایندگان برای تهیه و تصویب بسته مناسب حقوق شهروندی ایرانیان ادامه داد: از قوه قضائیه می‌خواهم از حرمت متهمان در بالاترین سطح حمایت کرده و از تکرار آنچه بر سر طلاب بازنشسته در اسفند ماه آمد جلوگیری کند.

وی در درخواست دیگری از قوه قضائیه‌ با اشاره به اطاله دادرسی‌ها گفت: همچنین از این قوه می‌خواهم از مردم نظرخواهی کرده و جایگاه خود را در میان مردم به دست آورد.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از نطق خود عنوان کرد: دولت باید متصدیان اداری را موظف کند با عفاف و حجاب بر سر کار حاضر شوند و مراجعان نیز نباید مجاز باشند با ظاهری وقیح به ادارات مراجعه کنند. به علاوه گردشگران، خدمه بیمارستان‌ها و … نیز باید موظف به رعایت عفاف و حجاب باشند.

وی با طرح درخواست انحلال ستاد فعلی امر به معروف و نهی از منکر و تأسیس ستادی جوان به جای آن گفت: امیدواریم در آینده شاهد شهادت شهید امثال شهید خلیلی‌ها و شهید مددخانی که هم‌اکنون در حال دفن او در بهشت زهرا هستند نباشیم.

رحماندوست با طرح این سوال از مسئولین دولتی که برای اجرای قوانین مربوط به حجاب و عفاف منتظر چه چیزی می‌باشند، تأکید کرد: مسئولین باید در فردای قیامت پاسخگوی سکوت خود در برابر رواج منکرات و بی‌عفتی‌ها باشند.

وی در پایان از دولت خواست با برخورد شدید با همجنس‌گرایانی که در تشکل‌های رسمی عضویت دارند پاسخی قاطع به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا بدهند.

منبع:فارس