مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

طرح امر به معروف و نهی از منکر به زودی در صحن بررسی می‌شود.

طرح امر به معروف و نهی از منکر به زودی در صحن بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح مربوط به امر به معروف و نهی از منکر به زودی در کمیسیون قضایی مجلس مطرح می‌شود و این طرح حداقل با قید یک فوریت به هیأت رئیسه مجلس تحویل خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بنا است تا مکاتبات لازم با رئیس قوه قضائیه صورت گیرد تا نظر رئیس این قوه در ارتباط با نواقص و نیازهای قانونی موجود در بحث امر به معروف و نهی از منکر به مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه به زودی طرح قانونی مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون قضایی مطرح و سپس به صحن علنی ارائه خواهد شد، افزود: پس از اعلام نظرات کارشناسی قوه قضائیه و جمع‌بندی مباحث کارشناسی در ارتباط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر طرح قانونی لازم در این ارتباط تهیه و حداقل با قید یک فوریت به هیات رئیسه مجلس تحویل داده می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در قانون مجازات‌هایی برای چاقوکشی، ضرب و جرح در نظر گرفته شده اما در ارتباط با اینکه فردی برای امر به معروف مورد ضرب و جرح قرار گیرد می‌طلبد تا مجازات‌ها تشدید شود و باید برای آن فکری شود.

منبع:فارس