مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پیکر شهید امر به معروف، «مسعود مددخانی» هنوز به خاک سپرده نشده است

پیکر شهید امر به معروف، «مسعود مددخانی» هنوز به خاک سپرده نشده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه۹۳ پیکر مطهر شهید امر به معروف و نهی از منکر، شهید مسعود مددخانی تشییع شد. اما مراسم خاکسپاری پیکر انجام نشد. مراسم تدفین به علت عدم رضایت خانواده شهید انجام نشد. خانواده شهید مددخانی که خواهان تدفین شهید در قطعه شهدا هستند وقتی با مخالفت مسئولین بنیاد شهید برای تدفین در قطعه شهدا مواجه شدند، اجازه خاکسپاری در دیگر قطعات را ندادند.

شهناز فیروزی همسر شهید، در گفتگو با تسنیم علت این امر را خواسته خود شهید عنوان کرد و گفت: تنها خواسته این شهید مظلوم که بدون هیچ چشم داشتی ۱۹ سال با مجروحیت خود زندگی کرد، تدفین در قطعه شهدا بود و حالا مسئولین بنیاد شهید با آن مخالفت می‌کنند و احراز شهادت ایشان را به ماه‌‌ها بعد، بعد از خاکسپاری موکول می‌کنند. به همین دلیل فعلا پیکر ایشان را دفن نخواهیم کرد.

شهید مسعود مددخانی در سال ۱۳۷۴ طی مأموریت و در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با اراذل و اوباش منطقه فلاح در ساختمان در حال احداث درگیر شده و پس از سقوط از ارتفاع دچار ضایعه نخاعی شد. وی سرانجام بعد از ۱۹ سال تحمل درد و رنج مجروحیت، در ۱۶ فروردین ۹۳ در بیمارستان بقیه الله به خیل شهیدان پیوست.