مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تجمع مردمی دفاع از آمرین به معروف در اصفهان

تجمع مردمی دفاع از آمرین به معروف در اصفهان

به گزارش روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان : تجمع مردمی دفاع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در بعدازظهر روز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه به مناسبت هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی ناهی از منکر شهید علی خلیلی، به همت نیروهای خود جوش انقلابی در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قران توسط دکتر نیکدستی قاری برجسته بین المللی آغاز شد، قریب سه هزار نفر از مردم انقلابی و امت حزب الله در میدان انقلاب اسلامی اصفهان حضور یافته و با در دست داشتن پلاکاردهای با دست نوشته های حماسی و انقلابی در دفاع از آمرین به معروف و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حمایت قاطع خود را ابراز نمودند.

در این تجمع مردمی حجت الاسلام والمسلمین سالک نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران ویژه حاضر شده با اشاره به پیام مهم این تجمع به مسئولین کشور و استان اصفهان مبنی بر اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری همچنان ایستاده ایم، گفت: اجتماع امروز اجتماع دفاع از ولایت و دفاع از اسلام و انقلاب است و این تجمع پرشور، مانوری است در مقابل یاوه گویان و ارازل و اوباشی که در مقابل واجب الهی ایستادگی میکنند.

وی این تجمع را تجلی مدیریت جهادی مردم شریف اصفهان که پیشکسوت در تمام مبارزات بودند، در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نامگداری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برشمرد و گفت: از همین میدان انقلاب اصفهان به همه باندهای فساد، ضاربان آمرین به معروف وناهیان از منکر، اراذل و اوباش، ضد انقلاب، آنهایی که چشم دیدن این انقلاب و رهبری عزیز و این ملت بزرگ را ندارند، اعلام می کنیم که ما پای نابودی شما ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سالک خطاب به مهمانان نوروزی که در این ایام به شهر شهید پرور اصفهان سفر میکنند، افزود: مردم اصفهان مذهبی و دین باورند و با بی بند و باری و بی عفتی و بی غیرتی سر سازش ندارند.

مسئول کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولین استان گفت: باید فضای جامعه را برای دین گریزان و قانون ستیزان و کسانی که در مقابل امر به معروف و نهی از منکر صف بسته و ایستادگی میکنند، توسط دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی نا امن کنند و اگر شما اقدام لازم را انجام ندادید ما و جوانان مومن انقلابی، اقدام به موقع خود را خواهیم نمود. ما از شما میخواهیم که پیاده سازی مطالبات و خواسته های مقام معظم رهبری را در اولویت قرار داده چرا که فرهنگ بر اقتصاد اولویت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با بیان مشکلات ناشی از خشکی زاینده رود و کمبود آب و… در اصفهان، گفت: مردم دیندار اصفهان همه ی مشکلات را پابه پای مسئولین تحمل میکنند ولی توهین به مقدسات و جسارت به آمرین به معروف و ناهیان از منکر را به هیچ وجه تاب نمی آوردند.

ایشان با انتقاد از عدم همراهی دستگاه های ذیربط در برگزاری هرچه بهتر این تجمع مردمی، گفت: چه اشکالی داشت صداوسیما تیزر یا زیر نویسی در راستای حمایت و اطلاع رسانی این تجمع مردمی و نیز بزرگداشت این شهید عزیز پخش می کرد؟ آنهایی که مانع این کار شدند باید خجالت بکشند. اگر روزی بنا بر این شد که حرفای خود را بزنیم در این سینه ی ما حرفهایی با شناخت از تک تک افراد و مسئولین نهفته است که به وقتش خواهیم گفت.

وی با اشاره به فتنه بزرگتری که رهبری معظم انقلاب به آن اشاره فرموده اند، افزود: ای جوانان انقلابی! در این مملکت دارند تلاش می کنند مجلس را بگیرند، میخواهند خبرگان را تصرف کنند، حرف اصلی و نوک پیکان حملات آنها هم متوجه شخص مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است؛ به موقعش در این خصوص سخن خواهیم گفت.

رئیس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بین این نکته که از این پس همه ما علی خلیلی هستیم، گفت : از مسئولین قضایی مجدانه میخواهیم که قاتل شهید خلیلی هرچه سریعتر به جزای عمل خود رسیده و قصاص گردد.

در انتهای این مراسم قطعنامه ای نیز در راستای مطالبات جامعه انقلابی و امت شهید پرور اصفهان قرائت شد و به مناسبت قارنت با ایام فاطمیه، توسط یکی از ذاکران اهل بیت ( علیهم السلام ) دقایقی مرثیه سرایی گردید و این تجمع مردمی با اقامه باشکوه نماز جماعت مغرب و عشاء به پایان رسید.

از حاشیه های قابل توجه این مراسم میتوان به تماس تلفنی مادر شهید خلیلی از سر مزار آن شهید با یکی از دست اندرکاران برگزاری تجمع اشاره نمود که بدین وسیله از این حرکت تشکر نموده و برای مردم دیندار و متعهد اصفهان دعای خیر نمود.

همچنین گفتنی است اقشار مختلف مردم اعم از مسئولین، ورزشکاران، خبرنگاران و… در این اجتماع خود جوش مردمی شرکت کرده و هنگام اجرای برنامه ها و سخنرانی، بصورت خود جوش و داوطلبانه نظم مراسم و تردد خودروهای منتهی به میدان انقلاب را کنترل می کردند.

جهت مشاهده بیانیه تجمع کلیک کنید

جهت مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

منبع: rahebehesht.org