مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی:وظیفه مسئولان توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی:وظیفه مسئولان توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در تهران با اشاره به نقش مسئولان نسبت به اجرای فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: وظیفه مسئولان توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام شفیعی مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در تهران درگفت‌وگو با خبرنگارحوزه احزاب خبرگزاری فارس، به نقش مسئولان نسبت به اجرای فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرده و گفت: امری که مسئولین باید نسبت به آن اهتمام بورزند  آن است که از افرادی که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام می‌دهند حمایت کنند تا بقیه افراد نیز با دلگرمی و اطمینان بیشتری کار را ادامه دهند و از سویی همه باید به امر به معروف اهتمام بورزیم و از مشکلات اجرای این فریضه واجب الهی نترسیم تا مجرمین در جامعه اسلامی جرات چنین کارهایی را پیدا نکنند.

وی ادامه داد: اگر در جامعه اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی توجهی صورت بگیرد مانند سیلی خواهد بود که همه جامعه را از بین می‌برد و موجب گسترش فساد در جامعه می‌شود بنابراین نباید این مشکلات ما را از این وظیفه شرعی باز دارد.

مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در تهران در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس، مبنی بر کم‌کاری مسئولان نسبت به رویکردهای حمایتی از آمرین به معروف ونهی از منکر اظهار داشت: وظیفه مسئولان آن است که از مشکلاتی که برای آمرین به معروف و نهی از منکر به  حمایت کنند.

حجت‌الاسلام شفیعی در پایان به پیام آیت‌الله مکارم شیرازی اشاره و خاطرنشان کردآیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی که برای این شهید دادند عنوان شهادت را برای این طلبه بیان کردند، بنابراین وقتی یک مرجع چنین لقبی را برای یک فرد می‌دهد معتبرترین سند برای اثبات شهادت علی خلیلی است و در این مورد شکی وجود ندارد.

منبع:فارس