مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

با حضور رسایی، عزاداری حضرت زهرا(س) و شهید علی خلیلی همزمان در گرگان برگزار می شود

با حضور رسایی، عزاداری حضرت زهرا(س) و شهید علی خلیلی همزمان در گرگان برگزار می شود

مراسم عزاداری بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید علی خلیلی با حضور حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس عصر روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه در تپه نورالشهدا گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ به مناسبت سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یگانه دخت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) و اسوه زنان عالم مراسمی در گرگان برگزار می شود . این مراسم عصر روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه در تپه نورالشهدای گرگان واقع در ناهارخوران جنب بارگاه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می باشد. همچنین قرار است همزمان مراسم گرامیداشتی برای طلبه جوان علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر در همین مکان برگزار شود .

گفتنی است  ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ علی خلیلی طلبه ۱۸ ساله در یکی از محلات شرق تهران در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه گردن آسیب سختی دید. با این وجود تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش وی امتناع کردند تا این‌که یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند. خلیلی مدت زیادی تحت درمان قرار گرفت تا این‌که سرانجام از بیمارستان مرخص شده و به خانه رفت ولی همچنان مشکلات عمده‌ای درسیستم حرکتی و صحبت کردن وی وجود داشت. با این وجود حاضر نبود با هیچ رسانه و خبرنگاری حرف بزند چنانچه وقتی از شبکه خبر به منزل این جانباز ناهی از منکر رفتند، با خبرنگار صحبتی نکرد. مادر علی می‌گفت اغلب مسئولان به خانه ما آمدند و قول‌هایی برای درمان و کمک هزینه دادند اما هیچ‌خبری از حمایت‌های عملی نشد… او دو هفته پیش بر اثر جراحت وارده به دیار باقی شتافت و شربت شهادت نوشید.