مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

همزمان با تشییع پیگر شهید علی خلیلی، مجموعه “واجب فراموش شده” شروع فعالیت خود را اعلام نمود.

همزمان با تشییع پیگر شهید علی خلیلی، مجموعه

همزمان با تشییع پیگر پاک این شهید بزرگوار، مجموعه “واجب فراموش شده” با هدف زدودن غبار مظلومیت از تارک این دو فریضه الهی از طریق خدمتگذاری و پشتیبانی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، شروع فعالیت خود را اعلام می نماید.

بسم رب الشهداء

گوارا باد بر این شهید لذت انس و همجواری با انبیاء عظام و اولیای گرام و شهدای صدر اسلام و گواراتر  باد نعمت رضایت حق که «رضوان من الله اکبر»

خون شهید ، جاذبه خاک را خواهد شکست؛ و ظلمت را خواهد درید؛ و معبری از نور خواهد گشود.

خون شهید خلیلی و دیگر شهداء امر به معروف، باید احیاگر امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به برکت خون شهید علی خلیلی، طلبه جوانی که در راه ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فیض شهادت نائل گردید، همزمان با تشییع پیگر پاک این شهید بزرگوار، مجموعه “واجب فراموش شده” با هدف زدودن غبار مظلومیت از تارک این دو فریضه الهی از طریق خدمتگذاری و پشتیبانی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، شروع فعالیت خود را اعلام می نماید.

مجموعه “واجب فراموش شده” بنا دارد با شناسایی مجموعه های فعال در عرصه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر، در ضمن تعامل با آنها، شرائط لازم جهت شکوفاشدن حداکثری ظرفیت عموم متدیین و نیروهای بالقوه، اعم از نخبگان و سائر اقشار جامعه را به بهترین وجه ممکن فراهم آورد.

زیرا همانطور که در بیانات اهل بیت علیهم السلام آمده است اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقامه شود تمام واجبات الهی پایدار و استوار خواهند شد.

امام حسین علیه السلام:

فَبَدَأَ اللَّهُ بِالْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْیِ عَنِ الْمُنْکَرِ فَرِیضَهً مِنْهُ لِعِلْمِهِ بِأَنَّهَا إِذَا أُدِّیَتْ وَ أُقِیمَتْ اسْتَقَامَتِ الْفَرَائِضُ کُلُّهَا هَیِّنُهَا وَ صَعْبُهَا.

خداوند به «امر به معروف» و «نهى از منکر» بعنوان فریضه ‏اى از جانب خود سخن آغاز فرمود، به خاطر اینکه او بر این مطلب واقف بود که اگر حقّ این دو مطلب ادا شده و تحقّق پذیرد و برپا ماند، تمامى واجبات چه آسان و چه مشکلش پایدار و استوار مى‏گردد.

بحارالأنوار ج : ۹۷ ص : ۷۹ ح۳۷

به لطف الهی و عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها مجموعه “واجب فراموش شده” پس از شناسایی و تعامل با مجموعه های ذیل خدمتگذاری خود را نسبت به آمرین به معروف و ناهیان از منکر آغاز نمود.

۱- رهپویان معروف (www.rmarof.com)

۲- جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده (www.vital.blog.ir)

و ان شاء الله به عنایت اهل بیت علیهم السلام و دعای خیر دوستان به زودی خبرهای بهتری خواهید شنید.

و من الله التوفیق