مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تشییع پیکر شهید غیرت با حضور چشمگیر مردم/ شعار علیه قاتلان

تشییع پیکر شهید غیرت با حضور چشمگیر مردم/ شعار علیه قاتلان

به گزارش جهان به نقل از فارس، پیکر علی خلیلی بعد از تشییع در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) دفن خواهد شد و حجت الاسلام صدیقی بر پیکر ایشان نماز می‌خواند.

پیش از تشییع پیکر شهید خلیلی از مقابل مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) حضور مردم در مقابل این مسجد برای حضور در این مراسم چشمگیر بود و مردم تا زمان آغاز تشییع پیکر این شهید بزرگوار زیارت عاشورا را برگزار کردند.

در دستان عده‌ای از حاضران در مقابل مسجد پلاکاردهایی با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی ما است»، «قاتل شهید خلیلی اعدام باید گردد»، «علی‌ها زنده‌اند به فرمان ولی»، «از غفلت مسئولین قوه قضاییه است که چنین اتفاقاتی می‌افتد و مسئولین در خوابند» به چشم می‌خورد. همچنین تنی چند از مسئولین نیز در جمع مردم حضور یافتند.

شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»

در همین حال، طنین شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» در مقابل محل تشییع پیکر شهید خلیلی طنین افکند.

پیش از آغاز برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید خلیلی جمعیت مقابل مسجد فاطمه‌الزهرا (س) با شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و همچنین شعارهای «یا زهرا و یا حسین» به استقبال مراسم تشییع پیکر شهید خلیلی رفتند.
همچنین تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین حضرت امام خمینی (ره) در دست جمعیت کشور بود.

جزئیات جانبازی و شهادت

۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد که در این حادثه جوان ۱۹ ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.

سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

وی بهمن ماه سال ۹۲ نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام عصر سوم فروردین امسال و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.