مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

بسیج و ستاد احیاء امر به معروف جدایی ندارند…

بسیج و ستاد احیاء امر به معروف جدایی ندارند...

به گزارش روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان : فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در دیدار با اعضاء شورای معاونین این ستاد، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را رسالت مشترک بسیج و ستاد احیاء برشمرد و گفت: اصلاً خود بسیج یک معروف است و آمده است که ترویج معروفات را  بکند و از منکرات نهی نماید.

سرهنگ علی مقواساز با بیان اینکه هیچگونه جدایی بین بسیج و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست گفت: بسیج آمادگی کامل جهت همکاری تنگاتنگ با ستاد را دارد.

وی با اشاره به تعیین و معرفی رابط مستقیم بسیج با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ارتباط و تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد راعامل مهم و موثر دستیابی به اهداف مشترک برشمرد و گفت: طی برنامه تدوین شده ای مقرر گشته در هر کدام از مناطق و حوزه های بسیج، ۴ مسجد را شناسایی و بعنوان پایگاه های احیای امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان خواستار تداوم این جلسات و برقراری هماهنگی های مستمر بین دو نهاد گشت و افزود: حوزه ها و پایگاه های بسیج با تشکیلات و ساختار اجتماعی گسترده و فراگیر خود به خوبی می تواند نقش امر به معروف و نهی از منکر را در راستای حفظ ارزش ها و احیای ارزش های اسلامی ایفا کند برای است.

منبع: روابط عمومی ستاد احیاء شهرستان اصفهان