مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توسعه چشمگیر فعالیتهای رسانه ای در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر

توسعه چشمگیر فعالیتهای رسانه ای در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر

انتشار ۵۶۴۷  مطلب رسانه ای درمنابع مکتوب و پخش ۱۱۰ برنامه در صدا و سیما نشانگر رشد چشمگیر فعالیتهای رسانه ای در طول هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ، سید علی اصغر حسینی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی  این ستاد با اعلام این خبر گفت : در طول فعالیتهای رسانه ای مرتبط با هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر ، ۱۱۰ برنامه رسانه ای در ۱۹ شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با همکاری ستاد احیاء تولید و پخش شد که ۷۴ برنامه آن به صورت زنده  و با حضور دبیر کل ، معاونین و مدیران ستاد بوده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۸۸ برنامه در ۱۶ شبکه اجرا شده بود که نشانگر رشدی۲۵ درصدی در تعداد برنامه و ۱۸ درصدی در  شبکه های همکار بوده است.
وی افزود: در طول این مدت علاوه بر شبکه های تلویزیونی یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، قرآن و معارف ، جام جم ، خبر و آموزش ، در شبکه های رادیویی تهران ، فرهنگ ، جوان ، معارف ، قرآن ، نوا ، اقتصاد، سلامت، ایران و  گفتگو برنامه های روزانه در موضوع امر به معروف و با تاکید بر گسترش فرهنگ تذکر لسانی پخش شد ، همچنین با همکاری برخی از این شبکه ها ۲۷  مسابقه رادیویی و تلویزیونی اجرا شد.
مدیر روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت : در رسانه های مکتوب شامل خبرگزاری ، روزنامه های و پایگاه خبری سراسری نیز در هفت روز هفته احیاء ۳۱۹۱ مطلب در قالبهای متنوع مصاحبه ، خبر، یادداشت و تحلیل منتشر شد که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۲۷۴۳ مطلب بوده است که رشدی ۱۶ درصدی را نشان می دهد
حسینی افزود: همکاری ۱۹ شبکه رادیویی و تلویزیونی همچنین ۴۰ رسانه مکتوب خبری نشانگر اهتمام ویژه رسانه های سراسری به موضوع امر به معروف بوده  است  به طوری که در طول هفته احیاء روزانه نزدیک به ۴۵۶ مطلب در رسانه های مکتوب انتشار یافت  و در نزدیک به ۱۹ شبکه رادیویی و تلویزیونی برنامه های زنده یا تولیدی پخش شد که نشانگر رشد مناسب فعالیتها بوده است که ضمن تقدیر از این فعالیت گسترده امیدواریم با همکاری این رسانه ها در طول سال نیز شاهد حضور مناسب موضوع امر به معروف در رسانه ها به عنوان مهمترین ابزار فرهنگ سازی این فریضه انسان ساز و جامعه محور باشیم .
مدیر روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت : باید به این مجموعه آماری فعالیتهای شبکه های استانی همچنین رسانه های مکتوب محلی و منطقه ای را افزود که آمار این فعالیتها نیز در حال جمع آوری  وتحلیل نهایی است.