مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

خاطرات جذاب آمرین به معروف در محیط فرودگاه

خاطرات جذاب آمرین به معروف در محیط فرودگاه

اعتراض حجت الاسلام رهبر به مهماندار بدحجاب؛

خیال کردم این خانم می خواهند مجلس عروسی روند

به گزارش خبرنگار جهان ، محمدتقی رهبر عضو کمیسیون قضایی و رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با بیان مطلب فوق گفت: مساله عفاف و حجاب از اردیبهشت ماه سال جاری مطرح شد و البته تاکنون با جدیت هم پیگیری شده است و من همه این اقدامات را برای ثبت در تاریخ جمع‌آوری کرده‌ام و آن را ان‌شاءالله تبدیل به کتاب خواهم کرد. بعد از آن سخنرانی آقای رئیس‌جمهور که آب سردی بود بر احساسات داغ ودینی مردم و تحقیر خواسته‌های یکپارچه ملت که به شکل تظاهرات مردمی در آمد؛ مجلس بیانیه ۲۳۶ امضایی خود را صادر و طی آن درخواست برخورد با این وضعیت را نمود. ماجرای این قضایا تاکنون به شکل هزاران صفحه و صدها گفتگو در غالب پرونده‌ای قطور در اختیار من قرار دارد. لذا در ادامه اعتراضات ملی که در واقع همه اقشار را در برمی‌گرفت، دولت و نیروی انتظامی قول‌ها و وعده‌هایی به ما دادند. اما باید گفت، این وعده و وعیدها اثری را که در جامعه مشهود باشد بر جای نگذاشته است.
وی که با هفته نامه یالثارات گفت وگو می کرد، در ادامه اظهار داشت: بنده دیشب در اصفهان بودم و قصد داشتم به دفتر امام جمعه بروم، دیوار به دیوار دفتر ایشان یک اغذیه‌فروشی بود که مناظر بی‌حجابی در آن مرا به شگفتی واداشت. به ناچار به حفاظت دفتر امام جمعه رفتم و یکی از پاسداران را به این مکان آوردم و وضعیت را به ایشان نشان دادم و اعتراض کردم که چگونه شما اجازه می‌دهید در کنار دفتر امام جمعه چنین وضعی حکمفرما باشد؟
حجت الاسلام رهبر که در پی گیری قانون روی زمین مانده حجاب و عفاف نقش قابل توجهی داشته و البته هنوز هم به گفته خود توفیقی در این راه کسب نکرده است ادامه می دهد: از طرف دیگر در مسافرت و طی پروازها، در فرودگاه‌ها مشاهده می‌کنیم که خود مهماندارها وضعیت بسیار بدی دارند. بنده این مطالب را اینجا می‌گویم بلکه گوش مسئولین باز شود. من روز پنج‌شنبه از طرف هواپیمایی آسمان عازم سفر بودم، وقتی وارد هواپیما شدم فکر کردم مهماندارها قصد شرکت در مراسم عقد و عروسی دارند! که من در آنجا صدای اعتراضم بلند شد. همه اینها در حالی است که برخوردی از سوی هیچ نهادی مشاهده نمی‌شود.
این عضو فراکسیون روحانیون مجلس همچنان تاکید کرد: من معتقدم برای مبارزه با این بلیه اجتماعی ما نباید از پای بنشینیم و کوتاه بیاییم. نیروی انتظامی با جدیت وارد کار نشده است و این انفعال هم به آن سخنرانی رئیس‌جمهور برمی‌گردد که پس از آن قدرت و اقتدار نیروی انتظامی گرفته شد. وزیر کشور هم که چندین بار به مجلس آمد و به خوش و بش با نمایندگان پرداخت و گزارشی داد که ما داریم در این زمینه کار می‌کنیم. اما واقعیت این است که کاری در زمینه ممانعت از این فسق آشکار انجام نمی‌شود. کار فرهنگی را هم که درباره آن ادعا می‌شود، برنامه‌ای برایش وجود ندارد.

منبع : جهان نیوز  کد مطلب: ۱۳۸۷۶۱

 


 

تدبیر برای تقویت فضای معنوی

همیشه معتقدم نباید اجازه داد فضای جامعه در دست بی قید و بندها بیافته.از همین رو تلاش میکنم ساکت و خنثی نباشم. اتفاقا خدا هم نصرت و کمکشو دریغ نمیکنه. معمولا تو هواپیما وقتی میبینم چند تا خانم هستند که حجاب و آرایش بدی دارند چندتا صلوات برای سلامتی امام زمان از جمعیت میگیرم.مردم ما هم الحمدلله عاشق اهل بیت و اهل صلواتند. باور کنید صلوات بلند جمعیت ،فضای معنویت را پررنگ واهل گناه و معصیت محدود میشند . در این حال اگه یک تذکر لسانی اصولی و مودبانه هم چاشنی کار بشه خیلی جواب میده و میشه نورعلی نور…

خاطره از آقای م- ح