مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تدوبن برنامه‌های بسیج دانشجویی برای اشاعه امر به معروف در لرستان

تدوبن برنامه‌های بسیج دانشجویی برای اشاعه امر به معروف در لرستان

مسئول بسیج دانشجویی لرستان از تدوین برنامه راهبردی بسیج دانشجویی برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های استان خبر داد.

کریم زینی‌وند، مسئول بسیج دانشجویی لرستان روز سه‌شنبه، ۱۳ شهریورماه ضمن تشریح اولویت‌های بسیج دانشجویی استان در سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از تدوین برنامه راهبردی بسیج دانشجویی برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: احیای جنبه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های اصلی بسیج دانشجویی لرستان در سال تحصیلی جدید است که در این راستا برنامه راهبردی امر به معروف و نهی از منکر در ۸۰ محور تدوین شده که به‌ زودی به روسای دانشگاه‌های استان ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها به تذکر در خصوص نوع پوشش و حجاب معطوف نمی‌شود، بلکه امروز معروفات زیادی از قبیل پرداختن به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب٬ استکبار ستیزی و درس خواندن وجود دارند که در دانشگاه‌ها از آنها غفلت شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان جذب حداکثری را یکی دیگر از اولویت‌های بسیج دانشجویی لرستان نام برد و گفت: بسیج دانشجویی در این برهه از زمان هیچ کوششی برای خدمت به دولت خدمتگزار دریغ نخواهد کرد.

منبع : خبرگزاری بینالمللی قرآن