مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

اجرای طرح جدید تذکر لسانی در ۲۰۰ شهر

اجرای طرح جدید تذکر لسانی در ۲۰۰ شهر

جانشین اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، از اجرای طرح جدید تذکر لسانی با رویکرد اجتماع‏ محور در ۲۰۰ شهر کشور خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، آمران به معروف حمایت می‏شوند.

حجت‏ الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی امروز در گفت‏وگو با فارس در استان سمنان اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همواره برای سالم‏سازی محیط جامعه اسلامی برنامه‏هایی را تدوین و اجرایی می‏کند. وی ادامه داد: امسال براساس برنامه‏ ریزی‏های صورت گرفته، قرار شده است تا طرح جدید تذکر لسانی با رویکرد اجتماع‏ محور در ۲۰۰ شهر ایران اسلامی به اجرا گذاشته شود.

جانشین اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این طرح صورت اجرایی به خود می‏گیرد تا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در جامعه ترویج و نهادینه شود. مقدسی بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، تمام شرایط قانونی و قضایی در راستای اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفته است تا آمران به معروف و ناهیان از منکر بتوانند به درستی به وظایف خود در این راستا عمل کنند.

جانشین اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در پایان متذکر شد: همه مؤلفه‏ ها برای حمایت از تذکردهندگان به افرادی که خارج از شئون اسلامی در جامعه رفتار و عمل می‏کنند، مهیا شده است و آمران به معروف و ناهیان از منکر می‏توانند در کشور با فراغ بال به وظیفه دینی و انسانی خود عمل کنند.

منبع : جامعه خبری تحلیلی الف