مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

لزوم نهادینه کردن امر به معروف در جامعه

لزوم نهادینه کردن امر به معروف در جامعه

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود و این امر مستلزم فرهنگ‌سازی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام صالح‌نیا، امام جمعه شهرستان کوهبنان در جلسه آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان گفت: متأسفانه آنگونه که شایسته است امر به معرف و نهی از منکر در جامعه امروزی صورت نمی‌گیرد و این امر در آینده مضرات بیشماری را گریبانگیر جامعه ما می‌کند.

وی با اشاره به احادیث معتبر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: مقوله امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز دارای اهمیت است و سهل‌انگاری در این زمینه جایز نیست.

حجت‌الاسلام صالح‌نیا بیان کرد: همانگونه که برای نمازخواندن فرزندان خود را تشویق و ترغیب می‌کنیم باید امر به معروف و نهی از منکر را هم از همان زمان کودکی به آنها بیاموزیم و خود ما نیز به صورت عملی این کار را انجام دهیم تا این مقوله مهم در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه کوهبنان اضافه کرد:خوشبختانه شهرستان کوهبنان از لحاظ مسائل مذهبی و رعایت فرائض دینی و شرعی جایگاه ویژه‌ای در استان کرمان دارد و همین امر باعث خشنودی است؛ اما باید هوشیار بود چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ترفندهای مختلف نظیر ماهواره، اینترنت و … استفاده کرده و باعث انحراف نوجوانان و جوانان ما می‌شوند.

منبع : خبرگزاری بین المللی قرآن