مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کاهش آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر

کاهش آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر

معاون فرماندار چالدران گفت: آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران ستار پوررسول صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چالدران، اظهار داشت: جلسات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چالدران به صورت مرتب برگزار  می‌شود.

وی با تاکید بر حضور تمام اعضای این ستاد در جلسات، تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چالدران دارای مصوباتی است که برای تحقق این مصوبات باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط تلاش کنند.

معاون فرماندار چالدران ادامه داد: برای این منظور باید تمام دستگاه‌های فرهنگی پای کارآمده و برای احیای این فریضه الهی تلاش کنند.

پوررسول با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای شود، افزود: تذکر لسانی سبب تحکیم پایه‌های فرهنگی جامعه می‌شود.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و گفت: تمام مردم جامعه باید نسبت به این فریضه الهی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرماندار چالدران با بیان اینکه امنیت جامعه با امر به معروف و نهی از منکر بیش‌تر می‌شود، گفت: اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه خواهیم بود.

وی بر پویاسازی این فریضه الهی تاکید کرد و افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

منبع :