مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

خاطره ای که نشان میدهد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

خاطره ای که نشان میدهد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

وبلاگ قائد ۱ نوشت:
سال ۱۳۷۲، برادر این جانب در یکی از میادین شهر یزد، منکری را مشاهده می کند و مرتکبین خلاف را نهی از منکر می کند. جوانان خلافکار به شدت او را کتک می زنند. ایشان راهی بیمارستان می شود و ضاربین هم فرار می کنند.
 مسئولین شهر نیز هیچگونه واکنشی نشان نمی دهند، شاید دو روز از این قضیه می گذشت که یک دفعه عده ای از مسئولین برای ملاقات به بیمارستان آمدند و همه همت خود را صرف پیدا کردن ضاربین کردند.

بعد ها متوجه شدیم، جریان کتک خوردن برادرم در روزنامه جمهوری اسلامی درج شده بود و مقام معظم رهبری هنگام مطالعه روزنامه ها به این خبر که می رسند، دور آن خط می کشند و از مسئولین می خواهند که سریع پیگیری شود.
 در نتیجه ضاربین دستگیر می شوند و این اقدام زمینه ساز یک راهپیمایی در حمایت از ارزش های اسلامی در شهر یزد می شود.

آنچه خواندیم خاطره ای از حجت الاسلام والمسلمین آقای علی ابوترابی(عضوهیئت علمی مؤسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره)) بود که نشان میدهد رهبر معظم انقلاب چقدر به فریضه حسنه و واجب امر به معروف و نهی از منکر اهمیت میدهند
امید است که همه مسئولین و همه مردم ما به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و دینی هیچگاه از زیر بار این مسئولیت شانه خالی نکنند چرا که در همه حال جامعه نیازمند  فریضه امر به مهعروف و نهی از منکر است.

منبع : سایت خبری تحلیلی سراب روانسرا