مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مسئولان به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشند

مسئولان به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشند

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی«خبرگزاری دانشجو»، حجت الاسلام شریعتی در گردهمایی اعضای شورای های امر به معروف و نهی از منکر ادارات خراسان رضوی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) مشهد بیان داشت:‌ یکی از عظیم ترین و پر برکت ترین فرایض، فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اقدامات خوب ستاد احیاء‌ امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود:‌ براساس تصمیم این شورا در هر استان یک شورا با همین عنوان تشکیل شده است که می تواند منشأ اثرات فراوان باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی وظیفه کارگزاران نظام در این زمینه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد:‌ وظیفه مسئولان در خصوص احیاء‌ و ترویج فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر بسیار ضروری و حساس است.

شریعتی گفت:‌ چنانچه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های دولتی توجه شود بر وضعیت جامعه تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی هم اندیشی و تعامل مسئولان در همه زمینه ها به ویژه مقابله با تهاجم فرهنگی با ابزارهای گوناگون به ویژه فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مهم دانست و افزود: انتظار می رود مسئولان در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ترویج ارزش های دینی و انقلابی و ارتقاء‌ آگاهی های دینی و معنوی را از جمله اقداماتی دانست که می تواند مورد توجه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و سازمان های دولتی قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری دانشجو