مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امر به معروف و نهی از منکر اولویت پلیس در ماه رمضان

امر به معروف و نهی از منکر اولویت پلیس در ماه رمضان

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام، با تاکید بر توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر،گفت: فعالیت کارکنان نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان علاوه بر حفظ، امنیت و آرامش، بهره گیری از معنویات را در پی دارد.

به گزارش فرهنگ نیوز، سرهنگ حسن سماواتی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش این ماه ، اظهار کرد: همه ما باید از معنویات این ماه مبارک بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه، همانند سنوات گذشته تامین و حفظ نظم و امنیت در این ماه در دستور کارپلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: برابر دستورالعمل ها و بر اساس قانون با هنجارشکنان و با روزه خواری در ملا عام برخورد می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تاکید برتعامل با دستگاه ها مرتبط و صنوف، افزود: با استفاده از کلیه امکانات امنیت جلسات و مناسبت های این ماه مبارک فراهم می شود.

سماواتی بر تقویت گشت های انتظامی، حضور پررنگ ماموران انتظامی در سطح شهرها، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس، توجه ویژه به فریضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

وی اجرای طرح های مختلف جهت شناسایی و دستگیری سارقان را از اولویت های اصلی در این ایام عنوان کرد و گفت: با توجه به ترافیک های احتمالی پایان روز باید عوامل پلیس راهور برنامه های را در جهت روان سازی ترافیک در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: تسنیم