مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

فعالیت ۳۰ پژوهشگر در کمیته آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر همدان ا

فعالیت ۳۰ پژوهشگر در کمیته آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر همدان ا

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به فعالیت های گسترده در حوزه ترویج امر به معروف، از فعالیت ۳۰ پژوهشگر در کمیته آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمد جواد بیات، جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، ظهر امروز (۲۵ تیر) در شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کار استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای پالایش و تطهیر نفس و جلوگری از لغزش هاست.

وی با اشاره به اینکه روزه داری نماد حقیقی معروف هاست، ادامه داد: استقرار گروه های امر به معروف و نهی از منکر در پارک ها و مکان های عمومی به کاهش منکرات در جامعه کمک می کند.

 

بیات با اشاره به اینکه امام‌حسین(ع) مظهر کامل عشق و دلدادگی است و عشق به امام‌حسین(ع) تا روز قیامت در دل تمامی مسلمانان شعله‌ور است، تاکید کرد: پیامبر مکرم اسلام(ص) همواره سیدالشهداء را از خود می‌دانست و مقام و جایگاه آن حضرت را در نزد خدا مقرب‌تر و عزیزتر یاد می‌کرد.

 

 وی خاطرنشان کرد: امام‌حسین(ع) نماد و جلوه حقیقی فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و مسلمانان با الگو قرار دادن این امام باید ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

وی ابراز داشت: راز عزت حسینی، ذوب‌شدن در این حقیقت است که تمام رفتار و گفتار و اهداف امام‌حسین(ع) اطاعت از خدا و اجرای فرامین او بود.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به فعالیت های گسترده این ستاد، از فعالیت ۳۰ پژوهشگر در کمیته آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر همدان خبر داد.

بیات بیان کرد: بیش از ۴۲۰ هسته معتمدین در هیئات مذهبی استان در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فعالیت دارند.

منبع : خبرگزاری شبستان